Game Maker's XP

GMXP
G ame M aker's E xp erience

Vind je het ook leuk om een bijdrage te leveren aan GMXP neem neem dan contact op.

Chico Spans
Baking in Substance Painter
Daniel Stok
Maya model bewerken in ZBrush
Blewscreen
Characters and Blendshapes
 BlewScreen
Soundscapes
Ember Glitch
Naming Conventions
Wooden Plank
TileSets
Wooden Plank
2D Assets Comprimeren
Wooden Plank
Leesrichting Webcomics
Wispfire
Animeren in Live2D voor Unity games
Springlab
Proces character design en animatie
BlewScreen
Unity Timeline
Wispfire
Tips voor Hand Painted Textures
Daniel Stok
Baking in Substance Painter
Wispfire
Het dialoogsysteem van Herald
Wispfire - Een game wereld tot leven brengen
BlewScreen
Sound en Goldwave
Chico Spans
High Poly naar Low Poly
Daniel Stok
Topology Normal Maps
BlewScreen
Sound Effects
Ember Glitch
Testen in Engine
Wispfire
Singletons
Wooden Plank
Line art snel en efficient inkleuren
Dennis Micks
Bossfight zonder Combat Mechanics
Gamistry
Tools Fotorealistische Game Assets
Jirre Verkerk
State Machines
Ember Glitch
Slim werken
Chico Spans
AAA sollicitatie proces
Daniel Stok  
Belangrijk in portfolio
Mitch Leeuwe
Character Design Portfolio
Mitch Leeuwe
Environment art portfolio
Chico Spans -
Werken vanuit een referentie
Dennis Micka - 
Game mechanics tutorialization
Ember Glitch -
Slim werken
Gamistry -
Tools ontwikkelen voor Unity
Wispfire - 
Shaders voor een Art-Style
BlewScreen -
Modulaire Gebouwen
Ember Glitch -
Kleur Contrast Shading
Dennis Micka -
Game Design Principles
Gamistry -
Tijd besparen met maken game art
Share by: